به گزارش ایرنا، قشرهای مختلف مردم سیستان و بلوچستان اعم از جوانان، نوجوانان و مردان و زنان پس از پایان بازی تیم های ملی ایران و مراکش با سوار برخودروها و روشن کردن برف پاک کن هایی که برروی آنها پرچم جمهوری اسلامی ایران نصب شده بود و در دست داشتن پرچم پرافتخار کشور و بوق زدن های مکرر پیروزی تیم ملی را جشن گرفتند.
مردم زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان به ویژه جوانان غیور و مرزدار این خطه از ایران اسلامی در خیابانهای مختلف شهر به ویژه خیابان دانشگاه، بلوار معلم، بزرگمهر و بلوار شهید مطهری به صورت دسته جمعی و انفرادی غریو شادی سرداده و این پیروزی را به یکدیگر تبریک می گفتند.
خیابانهای شهر مملو از خودروها و افراد پیاده بود که با شور و شادمانی به جشن و سرور پرداختند.
جوانان زاهدانی از زمان پایان بازی دو تیم ایران و مراکش تا پاسی از شب در خیابانها به شادمانی مشغول بودند.
برخی از شهروندان نیز با پخش شیرینی و شکلات از شرکت کنندگان در این جشن پذیرایی کردند.
ترافیک سنگین خیابان دانشگاه به سبب حضور شمار زیادی خودرو و جوانان شاد و سرزنده ای که در پیروزی تیم ملی شان به جشن و سرور مشغول بودند نشان از نشاط و شادمانی مردم بود.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار، زهک و سراوان جوانان این شهرستانها نیز با برگزاری جشن و سرور و شادمانی در خیابانها از بازیکنان تیم ملی قدردانی کردند.
تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه، روز جمعه با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملی مراکش به پیروزی رسید.
653
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.