شریف ترکاشوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد شرکت کننده، یک هزار و 794 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی، 16 هزار و 194 داوطلب در گروه علوم تجربی و چهار هزار و 206 داوطلب نیز گروه علم انسانی هستند.
وی با بیان اینکه بیشترین شرکت کننده مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است، افزود: یک هزار و 265 نفر در گروه آزمایشی هنر و 2 هزار و 857 نفر نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجه شرکت دارند.
دستیار نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون های سراسری سازمان سنجش در دانشگاه کردستان تاکید کرد: تعداد شرکت کنندگان این استان در آزمون امسال نسبت به سال گذشته 16 درصد بیشتر شده است.
ترکاشوند در خصوص زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری یادآور شد: آزمون همزمان با سراسر کشور در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه جاری در پنج گروه آزمایشی برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون کنکور سراسری سال 97 از روز یکشنبه سوم تا پنجشنبه هفتم تیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دریافت است.
به گزارش ایرنا، داوطلبان هنگام مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و تهیه پرینت از کارت، ضمن مشاهده سوابق تحصیلی خود، نسبت به تایید آن نیز اقدام کنند.
آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سال 97، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه های اصلی و فرعی استان کردستان برگزار می شود.
در کنکور سراسری سال 97 تعداد 22 هزار و 909 داوطلب کردستانی در پنج گروه آزمایشی با هم به رقابت پرداختند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.