علیرضا مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کنکور سراسری 1396 شمسی در 15 شهر از آذربایجان غربی و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه کنکور از روز یکشنبه 11 تیرماه در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، افزود: در صورت وجود مشکل در مشخصات کارت ورود به جلسه، داوطلبان می توانند تا پایان امروز با مراجعه به پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه نسبت به رفع نواقصات اقدام کنند.
وی با اعلام اینکه این آزمون ملی به مدت 2 روز و در 2 نوبت صبح و عصر در روزهای پنج شنبه پانزدهم تیرماه و جمعه شانزدهم تیر ماه برگزار می‌شود، گفت: داوطلبان کنکوری دانشگاه ارومیه در چهار حوزه ساختمان کلاس های عمومی، دانشکده های فنی، علوم و دامپزشکی به رقابت می پردازند.
مظفری تصریح کرد: دانشگاه ارومیه صبح پنجشنبه در گروه های آموزشی علوم ریاضی و علوم انسانی، عصر پنجشنبه در گروه آزمایشی هنر، صبح جمعه در گروه آزمایشی علوم تجربی و عصر جمعه در گروه آزمایشی زبان های خارجی میزبان رقابت کنندگان خواهد بود.
وی همچنین از تدارک سرویس ایاب و ذهاب برای داوطلبان خبر داد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از داوطلبان درخواست کرد که برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار نیز به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1396 شمسی بر اساس برنامه زمانی انجام شده در نیمه دوم مرداد اعلام می شود و نتایج نهایی نیز در هفته سوم شهریورماه از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
3072/3214
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.