به گزارش ایرنا، دکتر محمد الماسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که دو هزار و 973 نفر از این داوطلبان را بانوان و بقیه را برادران تشکیل می دهند، اظهارکرد: این عده در پنج گروه ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی روزهای پانزدهم و شانزدهم تیر امسال با هم رقابت می دهند.
وی افزود: آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه و هنر عصر پنجشنبه برگزار می شود و همچنین آزمون گروه علوم تجربی صبح روز جمعه و زبان های خارجی عصر جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه آزمون سراسری دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: در گروه آزمایشی ریاضی و فنی 657 داوطلب از شهرستان کاشان ثبت نام کرده اند که 220 داوطلب زن و 437 داوطلب نیز مرد هستند.
الماسی با اشاره به شرکت یک هزار و 101 داوطلب شامل 708 داوطلب زن و 393 داوطلب مرد در گروه آزمایشی علوم انسانی، تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر نیز با حضور 367 داوطلب زن و 178داوطلب مرد برگزار خواهد شد.
وی هم چنین اضافه کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی یک هزار و 925 داوطلب، شامل یک هزار و 221 نفر زن و 704 داوطلب مرد از این شهرستان شرکت کرده اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان یادآور شد: آزمون گروه زبان های خارجی نیز با رقابت 697 داوطلب (457 زن و 240 مرد) در این دانشگاه برگزار می شود.
بر اساس برنامه زمان بندی شده، آزمون سراسری سال 97-96 از صبح روز پنجشنبه پانزدهم ماه جاری به مدت دو روز در 372 شهر و بخش کشور برگزار می شود.
داوطلبان آزمون سراسری سال 97-96 از یازدهم تا ساعت 24 چهارشنبه چهاردهم تیر فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش، پرینت کارت خود را دریافت کنند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.