سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند احداث بیمارستان خیریه خاتم الانبیاء نطنز در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با تلاش مسئولان و خیران شهرستان نطنز اقدام های مناسبی در بخش سلامت برای 2 بیمارستان شهرهای نطنز و بادرود طی سه سال گذشته صورت گرفته است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز شاهد فعالیت گسترده خیران بخش سلامت در نطنز بودیم که در احداث بیمارستان خیریه خاتم الانبیاء قدم های اساسی را برداشته اند و سعی خواهد شد ظرف یک سال آینده این بیمارستان به بهره برداری برسد.
قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط بهداشتی و درمانی شهرهای نطنز و بادرود نسبت به گذشته تفاوت کرده است و امیدواریم ضریب اشغال تخت بیمارستانی به نحوی باشد که بیمارستان ها از زیان دهی خارج شوند.
وی تصریح کرد: توسعه خدمات به مردم در گرو این است که هزینه های جاری بیمارستان ها نیز تامین شود.
طبق تفاهم نامه بین شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیران سلامت نطنز مقرر شده است مبلغ 40 میلیارد بابت تکمیل و تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هم چنین مبلغ 20 میلیارد دیگر توسط خیران تامین شود.
بیمارستان در حال احداث خیریه خاتم الانبیاء نطنز در زمینی به مساحت 6 هزارو 300 مترمربع در سه طبقه ساخته شده است و تاکنون با صرف هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال از کمک های خیران این شهرستان به پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد رسیده است.
این بیمارستان به دو اتاق عمل، CCU،ICU، پلی کلینیک، بخش های داخلی و جراحی و اورژانس مجهز خواهد شد و برای تکمیل وتجهیز آن ، 100 میلیارد ریال بودجه نیاز است.
مرکز شهرستان نطنز در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.