به گزارش ایرنا، 'سیدحسن قاضی زاده هاشمی' جمعه شب در دیدار با امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه راه اندازی بیمارستان ویژه بانوان اقدامی بسیار مهم و ارزنده است، افزود: شاید برخی افراد نپسندند و از آن با برخی تعابیر نادرست یاد کنند اما چنین بیمارستان هایی در آمریکا، کشورهای اروپایی و استرالیا وجود دارد.
وی با اشاره به ایجاد بیمارستان 500 تختخوابی ویژه بانوان در استان البرز ادامه داد: قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم 650 تخت بیمارستانی در استان البرز وجود داشت که در مدت چهار سال این تعداد به یک هزار و 400 تخت افزایش یافت و این بیمارستان نیز تا پنج ماه آینده به بهره برداری می رسد.
هاشمی اظهار کرد: وزارت بهداشت 50 درصد تامین اعتبار مورد نیاز ساخت بیمارستان ویژه بانوان در تبریز را عهده دار می شود.
وی با تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار آذربایجان شرقی، گفت: اقدامات بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز در آذربایجان شرقی انجام شده که تعدادی از این اقدامات به الگوی کشوری تبدیل شده اند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تامین سلامت مردم دشوار است ، ادامه داد: باید به فرهنگ، رفتارها و سبک زندگی مردم توجه شود و در این راه، وزارت بهداشت به تنهایی نمی تواند این اقدامات را انجام دهد و کمک سایر نهادها را می طلبد.
وی همچنین از امام جمعه تبریز به دلیل اینکه در خطبه های نماز جمعه و سخنرانی های خود به حوزه سلامت، توجه ویژه ای دارد، تقدیر و تشکر کرد.
وزیر بهداشت عصر امروز پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم افتتاح بخش اورژانس، واحد تی پی ان و بخش تصویربرداری مرکز آموزشی و درمانی الزهرا تبریز شرکت کرد.
همچنین مجتمع فرهنگی و رفاهی امید، مرکز رصد سلامت و توسعه سازمان مرکزی و کلینیک سطح سه ارجاع دندانپزشکی تبریز با حضور وزیر به بهره برداری رسید.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.