به گزارش ایرنا ایرج حریرچی صبح پنجشنبه در بازدید از طرح توسعه بیمارستان طالقانی آبادان و بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده این شهرستان افزود: در سایر نقاط کشور پروژه های بیمارستانی زیادی داریم که به لحاظ زمانی بسیار زمان بر هستند.
وی اظهار داشت: با تکمیل شدن پروژه های عمرانی وزارت بهداشت سالانه بیش از یک هزار و 700 تخت به ظرفیت های بیمارستانی کشور اضافه شده است.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال جاری و پس از آغاز طرح تحول سلامت سالانه پنج هزار تخت تحویل داده می‌ شود تا به تعداد طرفیت تخت بیمارستانی کشور اضافه شود.
حریرچی افزود: ظرفیت تخت بیمارستانی در کشور بیش از سه برابر شده است.
وی وضیعت پروژه های شبکه بهداشت و درمان آبادان را مناسب توصیف کرد و گفت: عملیات اسکلت بندی بیمارستان جدید 220 تختخوابی طالقانی آبادان تا پایان سال جاری به پایان می رسد و با پایان یافتن آن شاهد تحول عظیمی در بهداشت و درمان این شهرستان خواهیم بود.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همچنین مرحله گودبرداری بیمارستان شهید موسوی خرمشهر رو به پایان است تا مراحل ساخت این بیمارستان وارد فاز جدید شود.
حریرچی با اشاره به بیمارستان 32 تختخوابی اروند کنار نیز گفت: ساخت این بیمارستان مراحل نهایی خود را طی می ‌کند و تا پایان سال جاری آماده خدمات ‌رسانی به شهروندان اروندکناری می‌شود.
وی شرایط بیمارستان شهید بهشتی آبادان را مطلوب توصیف کرد و گفت:110 تخت بیمارستانی با سفر وزیر بهداشت و درمان به این بیمارستان تحویل داده شده است و امیدواریم تا دو سال آینده به یک هزار و 180 تخت در آبادان و خرمشهر تکمیل و تجهیز شوند.
در دانشکده علوم پزشکی آبادان 595 دانشجو در هشت رشته پزشکی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، کتابخانه و فن آوری اطلاعات مشغول تحصیل هستند.
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.
7104/6064
خبرنگار:مسعود گادار** انتشار دهنده: محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.