مسعود گلستانی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا از افزایش 11 درصدی داوطلبان کنکور سراسری امسال در ابرکوه نسبت به سال قبل خبرداد و ظهارکرد: از مجموع شرکت کنندگان کنکور سراسری در ابرکوه 431 نفر دختر و 286 نفر پسر هستند.
وی افزود: از این تعداد 311 داوطلب در گروه علوم تجربی ، 128 داوطلب در گروه علوم انسانی، 67 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، 121 داوطلب در گروه زبان های خارجی و 90 داوطلب در گروه هنر در کنکور سراسری امسال در ابرکوه شرکت دارند.
گلستانی با بیان اینکه بیش از 30 درصد داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری در شهرستان ابرکوه را متقاضیان گروه علوم تجربی تشکیل می دهند، افزود: کنکورسراسری از سال 1390 توسط دانشگاه پبام نور در ابرکوه برگزارشده است.
مسئول برگزاری کنکور در ابرکوه خاطرنشان کرد: آزمون کنکور سراسری روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه در دو در این شهرستان برگزار می شود.
رییس دانشگاه پیام نور ابرکوه یادآور شد: بیش از 60 نفر عوامل اجرایی کنکور سراسری در شهرستان ابرکوه طی این دو روز برگزاری این آزمون را بر عهده دارند.
وی یادآورشد: داوطلبان تا ساعت 24 چهارشنبه 14 تیرماه امسال مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام کنند.
گلستانی افزود: چنانچه در کارت های داوطلبان اشتباهی وجود داشته باشد، شعبه رفع نقص در دانشگاه پیام نور این شهرستان دایر است.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.