هادی الله ویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تعداد کل داوطلبین شهرستان در آزمون کنکور سراسری سال جاری یک هزار و 692 نفر است افزود: از این تعداد 90 نفر در گروه علوم ریاضی، 297 نفر در گروه علوم انسانی، 17 نفر در گروه هنر، 96 نفر نیز داوطلب در گروه زبان های خارجی و هزار و 192 نفر در گروه علوم تجربی هستند.
وی اظهار کرد: شرایط و مقدمات لازم برای حضور یک هزار و 692 نفر داوطلب شرکت کننده شهرستان در آزمون کنکور سال 96 فراهم شده است.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه اعلام شده سازمان سنجش کشور آین آزمون در پنج گروه آزمایشی طی روز های پنجشنبه و جمعه تاریخ های 15 و 16 تیرماه برگزار خواهد شد.
الله ویسی با اشاره به اینکه این شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری این آزمون را دارد اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده آموزش و پرورش شهرستان آماده برگزاری آزمون سراسری کنکور سال 96 است.
وی به برگزاری آزمون این گروه ها در 11 حوزه اشاره کرد و گفت: بر اساس زمان بندی اعلام شده روز پنجشنبه 15 تیر در نوبت صبح (علوم ریاضی در یک حوزه و علوم انسانی در 2 حوزه) و همچنین در نوبت عصر (گروه هنر در یک حوزه ) برگزار می شود.
وی ادامه داد: در روز جمعه 16 تیر نیز این آزمون در نوبت صبح (گروه علوم تجربی در 6 حوزه ) و در نوبت عصر (گروه زبان های خارجی در یک حوزه ) برگزار خواهد شد.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.