محمدحسین عباس آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آنها همیشه به دامن کشورهای خارجی و دشمنان پناه برده اند و اکنون نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا مشغول به دریوزگی و گدایی هستند.
وی با اشاره به اینکه از دشمن خارجی جزو دشمنی انتظاری نیست، اضافه کرد: منافقین با تمسک بر دین دنبال فریب مردم بودند اما از همان اوایل انقلاب با انجام ترورهای کور چهره کریه خود را به مردم نشان دادند.
عضو شورای اصلاح طلبان کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی بر 2 عامل دینی و مردمی است، یادآور شد: پذیرش این عوامل برای قدرت های بزرگ، استکبار و منافقین هیچگاه قابل تحمل نبوده است.
عباس آبادی ترور شخصیت های برجسته کشوری، ائمه جمعه و دانشمندان هسته ای را از جمله جنایات غیرقابل بخشش این گروه معاند نظام دانست و تاکید کرد: منافقین در جریان تعرضات سال 60 به شکلی عینی به روی مردم اسلحه کشیدند و دشمنی خود را با ملت ابراز داشتند.
وی توطئه های دشمنان و معاندان نظام را برای ضربه به وحدت ملی ناکارآمد خواند و افزود: تنگناها و مشکلات پیش روی کشور، موجب انسجام و افزایش مقاومت مردم در برابر دشمنان می شود.
عضو شورای اصلاح طلبان کردستان گفت: تجربه نشان داده زمانی که فشارها بر مردم ایران افزایش یابد همبستگی میان ملت بیشتر شده و اختلاف نظرها تبدیل به حلقه وحدت می شود.
عباس آبادی اظهار داشت: در اوج تبلیغات رسانه ای و جنگ روانی منافقین و دشمنان در سال های گذشته، رهبری همواره با تدابیر خود، انسجام میان گروه های مختلف جامعه را گوشزد کردند و مردم نیز در این مسیر یار و همراه نظام بوده و خواهند بود.
گروهک منافقین با عملیات های روانی در رسانه ها از برخی مشکلات اقتصادی موجود در کشور سوء استفاده کرده و با هدف القای روحیه ناامیدی نسبت به نظام و آینده کشور فعالیت خود را دوچندان کرده اند.
17 هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که 12 هزار نفر از آنان مربوط به شهدایی است که بدست منافقین کوردل به شهادت رسیده اند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.