به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: با خروج آمریکا از برجام مبارزه جمهوری اسلامی ایران با نظام سلطه وارد مرحله جدید شده است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مذاکرات هسته ای برای رفع تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی بود و این مذاکرات کارکرد اقتصادی داشت.
امام جمعه زاهدان گفت: همه اقوام و مسئولان را به حمایت از منافع ملی باید فرابخوانیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان گفت: برای مقابله با تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران باید از کالای داخلی حمایت کنیم.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: مردم از خرید کالاهای خارجی اجتناب کنند تا تولید داخلی تقویت شود.
امام جمعه زاهدان همچنین اقدام ترامپ در انتقال سفارت آمریکا را محکوم کرد و افزود: این اقدام بار دیگر در فلسطین حمام خون به راه انداخت.
عضو خبرگان رهبری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم پس از یک ماه روزه داری و عبادت در پایان از ثمرات این ماه بهره‌ مند شویم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: اسرار عبادات در کتب عرفانی آمده و روزه یکی از این عبادات است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: روزه داری هم دارای آداب خاص خود است به این معنی که فقط نباید از خوردن و آشامیدن پرهیز کرد بلکه باید علاوه بر دهان، همه روح و جسم انسان روزه دار باشد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان زبان آدمی باید از دشنام، تهمت و غیبت اجتناب کند.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.