حیدر میدانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برپایی این اردوها که مرداد ماه امسال برگزار می شود، تقویت روحیه خود باوری و تحقق شعار (ما می توانیم) ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است.
وی با بیان اینکه هزینه های شرکت در این اردو از سوی جهاد دانشگاهی پرداخت می شود، افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان، امسال دانشجویانی که از سوی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به جهاد دانشگاهی معرفی شوند، اعزام می شوند.
میدانی با بیان اینکه این اردو در یکی از اماکن صنعتی و تولیدی استان کردستان بپا می شود، تاکید کرد: دانشجویان در قالب این اردوها با تاریخ، فرهنگ، تمدن و نیز پروژه ها و توانمندی های صنعتی، علمی، آموزشی، اقتصادی و زیربنایی کشورمان در بخش های مختلف آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه سال گذشته اولین دوره این اردوها در کامیاران با همکاری جهاد دانشگاهی استان برای 40 دانشجو برگزار شد، یادآور شد: دانشجویان در این اردوی یک روزه با واحدهای مستقر در پارک علم و فن آوری کرمانشاه آشنا شدند.
میدانی به استانی و خارج استانی بودن این اردوها اشاره کرد و گفت: امسال برای دومین سال متوالی دانشجویان این شهرستان از این ظرفیت استفاده خواهد کرد.
مدیر جهاد دانشگاهی کامیاران اضافه کرد: در حاشیه برپایی این اردوها، برنامه های تفریحی و علمی چون خاطره نویسی و گزارش نویسی علمی پیش بینی شده که پیامدهای مثبتی برای دانشجویان دارد.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.