به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، در پیام تسلیت بهمن مرادنیا آمده است: درگذشت شخصیتی نظیر آقای ناصر یمین مردوخی که بیش از 6 دهه از عمر خود را صرف فعالیت در عرصه مطبوعات و آگاهی بخشی به جامعه کرده ضایعه ای جبران ناپذیر است که مایه اندوه همگان به خصوص فرهیختگان و اصحاب فرهنگ و رسانه را فراهم کرد.
وی بخش دیگری از این پیام آورده است: بی گمان فعالیت مستمر و بی وقفه بیش از 6 دهه ایشان در کسوت خبرنگار و کار در مطبوعات گوناگون تنها با عشق به مردم و امید به ساختن فردایی بهتر میسر می گردد که این دو مساله در شخصیت مرحوم یمین مردوخی هویدا بود.
اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این خبرنگار پیشکسوت به خانواده ایشان و جامعه بزرگ مطبوعاتی استان و کشور برای ایشان از درگاه باری تعالی طلب غفران الهی و برای دیگر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
ناصر یمین مردوخی کردستانی» پیشکسوت مطبوعات کشور بامداد امروز هشتم خردادماه در تهران، دار فانی را وداع گفت.
زنده یاد مردوخی با 64 سال سابقه فعالیت حرفه ای، حضوری پر رنگ در عرصه‌های نویسندگی، خبرنگاری و سردبیری رسانه‌ها داشت.
او در یک سال گذشته، چندین بار در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفته بود.
براساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیکر این روزنامه نگار فقید پس از تشییع در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) دفن می شود.
حسین انتظامی، دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی، درگذشت زنده یاد مردوخی را به خانواده، جامعه مطبوعاتی و اهالی رسانه تسلیت گفت.
زمان تشییع و خاکسپاری این پیشکسوت مطبوعات متعاقبا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.