به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در راستای ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم در شهرداری سنندج تاسیس شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: براساس چارت جدید که از سوی سازمان شهرداری ها به این شهرداری ابلاغ شده سازمانی جدید تحت عنوان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در این شهرداری فعالیت خود راشروع کرده است.
عبدالسلام سپهر افزود: ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم شهری با رویکرد انتقال، جابجایی، سامان بخشی، تغییر فعالیت و نوسازی مشاغل با توجه به ویژگی های محلی واستفاده از ابزارهای تشویقی و بازدارنده موثربا همکاری اصناف و اتحادیه های صنفی از مهمترین اهداف تشکیل این سازمان است.
وی اظهار کرد: ایجاد، بهره برداری ونگهداری میادین مرکزی میوه و تره بار، بهره برداری و توسعه میدان ها و بازارهای ثابت و محله ای عرضه محصولات و فرآورده های کشاورزی،دامی، طیور و آبزیان و نظارت بر عملکرد آنها با همکاری سایر دستگاه های ذیربط از جمله وظایف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج، مدیریت تهیه و اجرای موضوعی ساماندهی مشاغل شهری در چارچوب طرح های جامع و تفصیلی شهری، توسعه تاسیسات و صنایع تبدیلی و تکمیلی لازم به منظور نگهداری، ذخیره سازی، درجه بندی، بسته بندی و توزیع فرآورده های کشاورزی را از دیگر وظایف این سازمان اعلام کرد.
سپهر یادآور شد: فعالیت این سازمان می تواند در جهت رفع بسیاری از مشکلات شهری در حوزه مشاغل شهری بویژه ساماندهی صنوف مزاحم تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت سیما و منظر شهری، رفع مشکلات ترافیکی در برخی از خیابان های اصلی و همچنین رضایتمندی شهروندان تاثیرگذار است.
به گزارش ایرنا، شهردار سنندج در حکمی تورج سلطنت پوری را به عنوان سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی منصوب کرد.
تورج سلطنت پوری دارای مدرک کارشناسی در رشته کشاورزی گرایش گیاه پزشکی است و از مهمترین سوابق اجرایی او، می توان به معاون شهرداری مناطق و مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سنندج اشاره کرد.

** پایان رقابت های فوتسال شهرداری های استان کردستان با قهرمانی سقز
به گزارش ایرنا، شهردار قروه گفت: هشتمین دوره مسابقات فوتسال و تنیس روی میز کارکنان شورا و شهرداری های کردستان یادواره 5400 شهید استان با حضور 6 تیم سقز، مریوان، بیجار، سنندج، دیواندره و قروه برگزار شد.
حسین پروندی افزود: 27 نفر در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که در پایان کیوان تیشه گران از سنندج اول شد، عطاالله بهمنی از دیواندره دوم شد و مقام سوم به صورت مشترک به بهروز حسنی از قروه و ولی فعله گری از دزج اختصاص یافت.
وی با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات در رشته فوتسال گفت: در دیدار نهایی تیم سقز با نتیجه 2 بر صفر بر تیم قروه چیره شد و بر سکوی اول ایستاد، قروه دوم و شهرداری بیجار نیز با شکست سنندج به مقام سوم رسید، همچنین آرش ترکمندی بازیکن تیم بیجار به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد.
شهردار قروه افزود: تیم شهرداری سقز با کسب مکقام قهرمانی به عنوان نماینده استان کردستان در مسابقات شهرداری های کشور شرکت می کند.

**مسابقات کونگ فو آزاد در قروه برگزار شد
مسابقات کونگ فو توآ آزاد استان کردستان، انتخابی تیم منتخب استان برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور در هرمزگان نیز به میزبانی سالن تختی قروه قرگزار شد.
مسئول هیات کونگ فو قروه گفت: مسابقات کونگ فو آزاد در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور 140 ورزشکار از سنندج، دیواندره، دهگلان، سریش آباد و قروه برگزار شد.
ناصر مفاخری افزود: برگزاری این مسابقات به منظور شناسایی نفرات برتر به عنوان تیم منتخب استان کردستان برای حضور در مسابقات کشوری هرمزگان که 18 اسفند ماه امسال برگزار می شود، بود.
وی با اشاره به نتایج نفرات منتخب تیم استان تاکید کرد: در رده نونهالان به ترتیب قروه، دیواندره و سنندج رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
مفاخری یادآور شد: در رده نوجوانان قروه، سریش آباد و سنندج در رده جوانان قروه، سریش آباد و دیواندره به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند و در رده بزرگسالان قروه اول شد، دهگلان مقام دوم و سنندج نیز مقام سوم را بدست آوردند.

**افتتاح مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در قروه
به همت جوان کارآفرین قروه ای، مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در این شهر روز شنبه با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، شهرام عبدالملکی جوان کار آفرین قروه ای گفت: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع، با هزینه ای بیش از هشت میلیارد ریال ایجاد شده و برای پنج نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
وی با اشاره به خدمات این مرکز افزود: تست تعلیق و فنربندی، تست سوخت، تست نور و چراغ و تست ترمز از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز به خودروهای سبک است و در آینده نزدیک واحد تست چشمی خودروهای گازسوز نیز در این مرکز فعال خواهد شد.
7345/7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.