به گزارش ایرنا، در نشست سه شنبه شب شورای اسلامی شهر قزوین که درباره بررسی لایحه پیشنهادی بودجه 97 برگزار شد، همچنین اعضا با تجهیز خانه موزه ابوترابی نیز موافقت کردند.
در این نشست بررسی نهایی و تصویب کدهای برنامه ای سازمان فرهنگی ورزشی با 24 عنوان برنامه به جلسه دیگری موکول شد.
این برنامه ها از جمله طرح استقبال از بهاران و جشنواره نوروزی، جشنواره نکوداشت روز قزوین، جشنواره های خانواده، فعالیت ها و برنامه های ورزشی، فعالیت ها و برنامه های حوزه سلامت شهروندی، ترویج و ارتقای فرهنگ قرآن و عترت و برنامه های دیگر با 65 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان فرهنگی ورزشی پیشنهاد شده که اعضا توافق کردند در نشست دیگری ردیف کلی و سقف کد مربوط به هریک از برنامه ها به صورت موردی بررسی و تصویب شود.
در این نشست همچنین مقرر شد سازمان فرهنگی ورزشی گزارش عملکرد سالهای قبل را به پارلمان محلی ارائه دهد.
در این نشست به غیر از کدهای برنامه ای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، تمامی کدهای بودجه ای این سازمان بررسی و تصویب شدند.
کد مربوط به خرید وسایل و تجهیزات جدید پارکها و نگهداری ست های ورزشی در بوستانهای شهری، باز گذاشتن کد اجرای زمینهای ورزشی محلات، پروژه ساخت و نصب تابلوهای فلکسی مزین به نام و عکس شهدا جهت نصب بر سر کوچه منازل خانواده های آنان نیز در این نشست به تصویب پارلمان محلی رسید.
پروژه مناسب سازی مراکز سازمان برای معلولان و جانبازان از جمله ورودی، آسانسور و پروژه مرمت ابنیه های سازمان فرهنگی ورزشی از دیگر مواردی بودند که در هشتیم نشست شورای شهر به تصویب نهایی رسیدند.
پیش از این نیز بیشتر کدهای مربوط به پروژه های عمرانی دارای ماهیت فرهنگی به تصویب رسیده بودند.
در بخش دیگری از نشست شورای شهر قزوین بودجه پیشنهادی موسسه کاسپین، پیام شهر، دانشگاه علمی کاربردی و روابط عمومی شهرداری تصویب شد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.