به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 12؛ پیمان حسین محسنی با تشریح آخرین وضعیت ملک معروف به کفش ملی در میدان قیام افزود : ملک مذکور هم اکنون تحویل کارشناسان کفش ملی گردیده تا طرح پیشنهادی خود را مبنی بر مقاوم سازی و مرمت بنا تهیه و به قید فوریت به میراث فرهنگی استان تهران ارایه نمایند تا پس از بررسی تخصصی در میراث نتیجه به شهرداری منطقه 12 اعلام گردد.
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه شهرداری در حفظ آثار و ابنیه تاریخی همواره پیش قدم بوده افزود: ایمنی نداشتن ملک میدان قیام، مخاطره جدی برای شهروندان دارد است و در این رابطه اقدام سریع توسط مالک یا مالکین جهت رفع خطر با توجه به گزارش های کارشناسی سازمان مدیریت بحران و دیگر نهادهای مرتبط لازم است .
محسنی در پایان گفت : در رابطه با ملک کفش ملی ، مالکین با هماهنگی میراث فرهنگی امکان تهیه طرح های قابل اجرا جهت مقاوم سازی و مرمت را داشته و شهرداری منطقه 12 ؛ طبق ضوابط و مقررات به محض تاییدیه طرح توسط میراث فرهنگی نسبت به صدور مجوز لازم اقدام خواهد کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژاد سالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.