به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز دوشنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان اظهار کرد: آمارها نشان می دهد هر جا که وضعیت اشتغال مطلوب بود آمار طلاق، ناهنجاری اجتماعی و اختلافات خانوادگی نیز کمتر است.
وی با تاکید بر اینکه آمارهای موجود در زمینه طلاق و ازدواج استان با توجه به اعتقادات مردم و بافت جمعیتی نگران کننده است، افزود: برای رفع این مشکلات باید تلاش کرد با فضا سازی برای سرمایه گذاران، زمینه ایجاد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرد.
معاون استاندار کردستان تاکید کرد: توسعه استان و رفع معضلات و مشکلات موجود در بخش های مختلف نیازمند کار کارشناسی و اتخاذ تصمیم های مطلوب و موثر توسط مدیران و مسئولان است.
خوش اقبال در ادامه با تاکید بر اینکه اعضای هر جلسه باید با اطلاعات و آگاهی کامل حضور پیدا کنند، یادآور شد: نداشتن اطلاعات و آگاهی کافی از موضوع جلسات و ارائه نظرات شخصی موجب می شود نتیجه ای از برگزاری جلسه نگیریم و خروجی نداشته باشیم.
وی از ادارات و دستگاه های اجرایی استان خواست حداقل 10 روز قبل از برگزاری جلسات، اعضا را در جریان دستور کارها و موضوع جلسه قرار دهند تا با اطلاعات کافی حضور پیدا کنند.
استان کردستان با 29 هزار و 137 کیلومتر مربع براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 دارای یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت دارد.
استان کردستان بر اساس آخرین تقسیمات کشوری در سال 1390 دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 آبادی دارای سکنه و 187 آبادی خالی از سکنه است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.