به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ محمدحسین یوسفی روز یکشنبه در جمع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن در شهرستان بانه افزود:مردم داری و مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: دشمنان در فضای مجازی، عرصه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی علیه انقلاب اسلامی به صورت آشکار و پنهان تبلیغ می کنند اما با وجود همه این تلاشها مردم در روزهای مهم به زبیایی می درخشند و دشمنان را ناکام می کنند.
وی اظهار کرد: همه مسئولان نظام مقدس اسلامی به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می شوند که این مهم نشان از مردمی بودن نظام است.
وی گفت: در گذشته کشورهای غربی برای مردم ما تصمیم گیری می کردند و حاکمان ایران تنها اجرا کننده تصمیمات اربابان خود بودند و هیچ نقشی در کشوری داری نداشتند.
سرهنگ یوسفی اظهار کرد: امینت پایدار مردمی با حضور مردم تثبیت شده و ملت ما با مقاومت، بصیرت، دشمن شناسی و دشمن شکنی کاری کردند و یک وحدت و انسجام خوب در داخل کشور شکل گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرزدار شهرستان بانه امروز همزمان با مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و بار دیگر وحدت و همدلی خود را به نظام ثابت کردند.
راهپیمایی امروز در بانه از چهار راه اداره اوقاف شروع شده و تا میدان انقلاب ادامه داشت.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار:زینب طلایی**انتشار: عبدالله رحمانی
7469/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.