به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر ' یحیی رحیم صفوری ' یکشنبه در مراسم 22 بهمن در جمع مردم اصفهان افرود: برای حفظ وحدت و اقتدار ملی، مردم، همه اقوام و مذاهب با هرگونه گرایش باید منسجم باشند و مقابل دشمن بایستند.
وی، شناخت دقیق مسئولان و مدیران از شرایط منطقه ای و جهانی، اشراف بر راهبردهای دشمن، استفاده از فرصت ها و برنامه ریزی و تلاش عملی برای به کارگیری سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را از دیگر راهکارها و پیشنهاد های خود برای رسیدن به وضعیت مطلوب ذکر کرد.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، وجود گفتمان واحد در بخش های مختلف سیاست خارجی ،داخلی، اقتصادی، فرهنگی و تابعیت از رهبری را از ضرورت های حفظ اقتدار نظام دانست و ویژگی های شخصیتی رهبر معظم انقلاب را در مقایسه رهبران جهان را بی بدیل توصیف کرد.
سردار رحیم صفوی همچنین تقویت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنعت را برای کشور بویژه استان اصفهان به عنوان یک ضرورت مطرح کرد و داشتن برنامه های کوتاه و بلند مدت در همه بخش ها از جمله مسئله آب، خاک، اشتغال و مسائل آب زاینده رود و شرق اصفهان را از انتظارات مردم این خطه عنوان کرد.
وی با اشاره به گذشت یکسال از برنامه ششم گفت: در این برنامه در بخش آب ،خاک و محیط زیست سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته و لازم است که مردم در جریان روند اجرای این برنامه قرار گیرند.
او داشتن برنامه پنج و 10 ساله را ضروری دانست و افزود: مسئولان دولت های گذشته و فعلی باید به مردم بگویند درخصوص سند چشم انداز 20 ساله چه کرده اند و آیا مطابق این سند برنامه ها را پیش برده اند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی سرمایه گذاری زیادی کرده است، اضافه کرد: لازم است با شناخت این راهبرد و استفاده از فرصت های ملی و منطقه ای که در بعد سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برنامه ریزی کرد.
وی افزود: ارکان قدرت نظام طبق قانون اساسی و باورهای دینی و ملی نسبت به ولایت فقیه و سیاست های کلان نظام باید تابعیت داشته باشند و امیدواریم همه ارکان نظام این تبعیت را از رهبری خردمندانه و شجاع انقلاب داشته باشند.
سردار صفوی افزود: رهبران ما در مقایسه با روسا و رهبران 193 کشور جهان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و رفتار آنها در گرفتاریها و مشکلات مردم در دفاع از سرزمین های اسلامی سوریه و عراق و یمن در هیچ کشور اسلامی نمونه ندارد.
وی افزود: به برکت اسلام و اهل البیت (ع)، ایران زمینه ساز حضور بقیه الله اعظم (عج) و قلب های ما به عشق حضرت زهرا ( س) می طپد و قدرت ایران، عظیم و الهی است و آمریکا و اسرائیل کوچکتر از آن هستند که بخواهند به این قدرت الهی آسیب برسانند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه اسلام بالاترین و برترین خواهد بود افزود: این بشارت زمانی محقق می شود که در عمل ، اسلام پیاده شود و همانگونه که اسلام می گوید با فساد مبارزه شود و دستگاههای مختلف و کارگزاران به مستضعفین رسیدگی کنند.
وی گفت: امروز انقلاب ایران مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه شده و تجربه دفاع مقدس ملت ایران به عراق و سوریه انتقال یافته است بگونه ای که ده ها هزار جوان شجاع سوری و عراقی را در برابر داعشی ها و تکفیری ها سازمان دهی کرد.
سردار رحیم صفوی خاطرنشان کرد: اقتدار ایران اسلامی مانع تشکیل خاورمیانه جدید در منطقه شد و تک قطبی سازی جهان را با شکست مواجه کرد و اینکه امروز ترامپ در آمریکا دستور مانور نظامی می دهد دلیل بر ضعف آمریکایی هاست.
وی با بیان اینکه طی 39 سال گذشته تلاش آمریکا برای سرنگون کردن انقلاب اسلامی ایران بی نتیجه بوده است ، افزود: بدعهدی آمریکا در قضیه برجام با شکست مواجه شده است و کشورهای اروپایی نیز آمریکا را در این قضیه همراهی نمی کنند.
او افزود: منحنی عمر آمریکا با گذشت زمان رو به افول و منحنی انقلاب اسلامی رو به اوج و صعود است.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی توسط دولت سوریه گفت: ارتش رژیم صهیونیستی در برابر این سرنگونی موضعی منفعلانه اتخاذ کرد.
وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تجهیز 100 هزار تروریست که خودشان به درست کردن آن اعتراف کردند نتوانستند سوریه و عراق را تضعیف کنند.
سردار رحیم صفوی با تجلیل و تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: شما مردم هوشیار و هوشمند با این حضور آگاهانه بار دیگر پرچم انقلابی گری را با گفتمان ضد ظلم و ضد فساد و ضد تبعیض و ضدیت مستکبرین را در عرصه ملی، منطقه ای و جهانی بر افراشتید.
وی افزود: شما جوانان انقلابی و خداجو با این حضور توفنده، قلب امام زمان (عج) را شاد کردید و پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان در اغتشاشات اخیر دادید.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این راهپیمایی ده ها میلیونی در چند صد نقطه ایران اسلامی تجلی اراده الهی، بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و غیرت دینی مردم ایران است که با وجود مشکلات بسیار، نسبت به انقلاب و رهبری، وفاداری خود را نشان می دهند.
وی افزود: پیام جهانی حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، این است که عملیات روانی و جنگ شبکه های مجازی با رهبری صهیونیست ها در اغتشاشات اخیر نتوانسته است بین مردم، رهبری و قوای سه گانه شکاف ایجاد کند.
سردار رحیم صفوی افزود: به برکت اسلام، جوانان و مردم ما با حمایت از ارکان نظام، رهبری و قوای سه گانه و به یاری امام زمان (عج) ، ایران پیشرفته قدرتمند و آباد را خواهد ساخت.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.