حجت الاسلام داود غزلچه یکشنبه همزمان با آغاز راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی وهمه صحنه های انقلاب اسلامی پشتیبان ولایت فقیه بوده و از مسوولان حمایت کرده اند ، و امروز هم این امر را یک بار دیگر به اثبات می رسانند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران از برکات خون مطهر شهیدان است بنابراین باید همه ی مردم و مسوولان حافظ این انقلاب باشند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میامی با بیان این که ، ارزش معنوی این انقلاب برای کسانی بیشترمشهود است که زمان رژیم شاهنشاهی را درک کرده باشند ، ادامه داد: درنظام اسلامی مطالبه کمبودها حق مردم است ، بنابراین مسوولان باید پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
غزلچه گفت: در اتفاق های ماه گذشته برخی بدنبال خدشه واردکردن به نظام بودند ، اما مردم صف خود را از این گروه اندک جداکردند .
وی با بیان این که ، مردم به همه وظایف خود به بهترین شکل عمل کرده اند ، افزود: یکی از موضوع های اساسی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند ، خدمت به مردم ومستضعفان است .
غزلچه گفت : مردم ایران اسلامی باحضورباشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر عزت واقتدار جمهوری اسلامی ایران رابه جهانیان نشان خواهند داد؛ با وجود مشکلات معیشتی به صحنه می آیند وبا آرمان های امام راحل ،شهدا و رهبرمعظم اتقلاب تجدید بیعت می کنند.
مردم شهرستان 40 هزار نفری میامی در شرق استان سمنان ، راهپیمایی 22 بهمن را در 21 نقطه شهری و روستایی برگزار می کنند.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی ***** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.