به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز مردم مرزدار شهرستان پاوه همگام و همصدا با ایران اسلامی و با حضوری گسترده و بی نظیر فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند تا به جهانیان بگویند که همه ایران اعم از شیعه و سنی و دیگر اقوام و مذاهب همچون سال 57 یکصدا و همدل برای انقلاب، ایران و رهبری جان خود را فدا می کنند.
قشرهای مختلف مردم که ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه، ایده پور فرماندار و دیگر مسئولان را در پیشاپیش خود داشتند از میدان شهدا با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، 22 بهمن ماه یوم الله است، یوم الله است و ای رهبر آزاده آماده ایم آماده با طی خیابان انقلاب اسلامی در میدان مولوی تجمع کردند.
در این تجمع فرماندار پاوه با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تمامی انقلاب های جهان است زیرا که تمامی اندیشمندان و صاحب نظران سیاسی جهان باور به پیروزی این انقلاب نداشتند.
پرویز ایده پور، انقلاب اسلامی ایران را مردمی ترین انقلاب جهان عنوان کرد و گفت: این انقلاب اسلامی ایران وامدار مردم و مردم ایران وام دار شهیدان هستند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین راهبرد برای حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تکریم مردم و احترام به آنهاست.
فرماندار پاوه افزود: بن مایه انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و نقش مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی، رهبری به عنوان فرماندهی، سکاندار و هدایت کننده و راهنما و اسلامی بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت که و این سه عامل مهم بودند که انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلابهای جهان متمایز کرده است.
ایده پور تصریح کرد: مسئولان باید برای حفظ دستاوردهای این انقلاب و رضایت روح شهیدان عزیز و امام شهیدان با تمام توان برای رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی آنها و تکریم مردم تلاش کنند.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.