مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آثار شامل 16 فیلم کوتاه که بیشتر از تولیدات حوزه هنری هستند روز پنجشنبه 19 بهمن در سالن شماره یک پردیس سینمایی بهمن نمایش داده می شوند.
زانیار لطفی افزود: فیلم های سرباز به کارگردانی آکو زندکریمی، آخرین آغوش به کارگردانی سامان حسین پور، شمع سرد به کارگردانی نوید زارع، انیمیشن سرزمین سبز به کارگردانی حاتم ساعدپناه، نارنجی به کارگردانی آرمان محمدی، پلاک استیل به کارگردانی زانیار عزیزی و جی ژوان به کارگردانی اشکان ساعدپناه از جمله فیلم هایی است که اکران می شود.
وی یاران خانه خلوت به کارگردانی امید راست بین، لبخند شکسته به کارگردانی هیوا امین نژاد، یک روز پردرد به کارگردانی ستار چمنی گل، امید سپید به کارگردانی جمشید فرجوند فردا، ساختمان شماره 13 به کارگردانی امیرغلامی، انیمیشن های طناب و معلق به کارگردانی آذر منصوری، راو به کارگردانی ناصر نیک بخت و توت به کارگردانی تیمور قادری را از دیگر فیلم ها عنوان کرد.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان ضمن دعوت از علاقه مندان سینما برای دیدن فیلم های این دوره افزود: تماشای این فیلم ها برای تمام علاقمندان به فیلم و سینما رایگان است.
در سال جاری 22 فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان تولید شده که از این تعداد هفت فیلم 100 ثانیه ای، 2 فیلم مستند، 11 فیلم داستانی و 2 فیلم انیمیشن 100 ثانیه ای است.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.