ماجد احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه زیربنای این پروژه ها یک هزار و 826 متر مربع است، اظهار کرد: برای احداث این پروژه ها 21 میلیارد ریال اعتبار از محل دولتی، مشارکتی و مردمی هزینه شده است.
وی افزود: 6 مدرسه یک کلاسه، 2 کلاسه و سه کلاسه در روستاهای شهرستان سقز، 2 مدرسه سه کلاسه و 2 کلاسه در شهرستان دیواندره و 2 مدرسه سه کلاسه و یک کلاسه در دهگلان از جمله این پروژه ها است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان همچنین یک مدرسه 2 کلاسه در سریش آباد، چهار مدرسه یک کلاسه و 2 کلاسه در روستاهای شهرستان سنندج، یک مدرسه یک کلاسه در شهرستان مریوان و یک مدرسه سه کلاسه در شهرستان قروه را دیگر پروژه های قابل افتتاح آموزشی در دهه مبارک فجرامسال عنوان کرد.
به گفته وی با تحویل و بهره برداری ازاین پروژه ها مجموع پروژه های تحویلی این اداره کل در سال جاری به 45 پروژه با 197 کلاس درس و زیربنای 28 هزار و 455 متر مربع می رسد.
در سال تحصیلی (97 – 96) 285 هزار دانش آموز استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار:افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.