احمد فعله گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بدلیل سردی هوا مصرف گاز در کشور افزایش یافته است، اظهار کرد: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه در سال 95 تفاوت چندانی ندارد.
وی در خصوص تعطیلی برخی جایگاه های عرضه CNG بخاطر کمبود گاز افزود: شب گذشته و در اوج مصرف و بخاطر نگرانی از افت فشار گاز در بخش خانگی، ناچار شدیم حدود سه ساعت گاز جایگاه های CNG شهر بانه را قطع کنیم تا از پیک مصرف بدون مشکل عبور کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 20 تا 23 شب گذشته اعمال شد، اضافه کرد: بعد از عبور از زمان اوج مصرف، این جایگاه ها خدمات عادی خود را از سر گرفتند.
فعله گری اولویت اصلی این شرکت را تامین گاز بخش خانگی اعلام کرد و یادآور شد: در صورت تعطیلی مقطعی جایگاه های CNG بدلیل بالا رفتن مصرف و افت فشار گاز، خودروها از بنزین و گازوییل به عنوان سوخت جایگزین استفاده می کنند.
وی از شهروندان و مشترکان گاز در استان کردستان خواست در روزهای آینده در مصرف گاز صرفه جویی کرده و دمای منزل را یکی 2 درجه کاهش دهند تا افت فشار گاز اتفاق نیفتد و همه بتوانند از نعمت گاز استفاده کنند.
۹۹،۸ درصد جمعیت شهری و ۸۰ درصد از جمعیت روستایی کردستان تحت پوشش خدمات شرکت گاز هستند و 485 هزار و 826 مشترک بخش خانگی، عمومی، صنعتی، تجاری و کشاورزی در این استان از نعمت گاز بهره مند بوده و از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند.
خبرنگار: وریا کرمی**انتشار: سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.