حسن خدابنده لو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بیش از 100 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر در 15 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده های مواصلاتی استان به صورت آماده باش در حال خدمات رسانی به در راه ماندگان هستند.
وی افزود: در سه حادثه رانندگی گردنه مروارید کامیاران، گردنه صاحب سقز و جاده دهگلان 13 نفر مصدوم شده بودند که توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.
خدابنده لو با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی برای تردد خودروها در 2 جاده شهرستان های سقز و دهگلان تاکید کرد: در این 2 مسیر به بیش از 130 نفر از در راه ماندگان توسط جمعیت هلال احمر خدمات رسانی شد.
به گزارش ایرنا، طبق اعلام هواشناسی کردستان یک سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته قبل وارد آسمان استان شد و فعالیت این سامانه تا صبح دوشنبه به صورت برف و باران ادامه خواهد داشت.
پس از خروج این سامانه با نفوذ توده هوای سرد سیبری از فردا دوشنبه دمای هوای استان کاهش یافته و شرایط یخبندان ایجاد می شود.
جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 10 پایگاه امداد جاده ای و چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی**انتشار: سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.