به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی عصر چهارشنبه در آیین راه اندازی طرح پرداخت های خرد با بیان اینکه کردستانی ها آماده نو کردن، مدرن و حتی فرا مدرن کردن جامعه خود هستند، اظهار کرد: سرعت، دقت، شفافیت و صداقت از جمله ویژگی های جامعه مدرن است.
وی تاخیر در دایر و تبیین کردن فرایندهای مدرنیزاسیون را موجب عقب نگه داشتن جامعه دانست و افزود: دولت الکترونیک کمک می کند کارهای اداری بدون اتلاف وقت و هزینه، براساس ساز و کارها و فرمول های اداری پیش برود تا بر معضلی به نام فساد اداری غلبه کنیم.
فیروزی تاکید کرد: شهر هوشمند زیستگاهی سرشار از محبت، دوستی، خلاقیت و ابتکار برای انسان ها است در این شهر اتلاف وقت وجود ندارد بلکه انسان ها زمان بیشتری برای مطالعه بعنوان یکی از بسترهای توسعه دارند.
وی ضمن تقدیر از فناوران جوان که کار و خلاقیتی نو را در سنندج آغاز کرده اند، یادآور شد: خلاقیت و نوآوری یک سرمایه است و حضور پررنگ شهروندان در این مراسم نشان می دهد که کردستانی ها مردمانی نوپذیر و خلاقیت پذیر هستند.
معاون استاندار کردستان گفت: رانندگان تاکسی ها به عنوان معرف فرهنگ، هنر و شناسه مردم کردستان برای مسافران و گردشگران نقش موثری در توسعه استان دارند.
فیروزی یادآور شد: با توجه به اینکه گردشگری مهمترین ظرفیت کردستان است برخورد فرهنگی و انسان دوستانه رانندگان تاکسی به عنوان افرادی که گردشگران اولین برخورد را با آنها دارند موجب ماندگاری لحظه های خوش در ذهن گردشگران می شود.
وی افزود: دولت به تنهایی توان ایجاد توسعه را ندارد بلکه به ملت به عنوان بال دوم توسعه نیاز دارد تا مردم با استفاده از محصولات داخلی در کنار دولت بستر توسعه بر مبنای فکر و اراده ایجاد کنند.
به گزارش ایرنا، طرح پرداخت‌های خرد الکترونیک شهری بعنوان نخستین پروژه شهر هوشمند در سنندج اجرا شد، این طرح در نظر دارد پرداخت های خرد سطح شهر از جمله کرایه تاکسی به صورت الکترونیک انجام شود.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده**انتشار: سلیمانی
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.