به گزارش ایرنا، محمدحسین محمدی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز با بیان اینکه از میزان اعتبار در نظر گرفته شده تاکنون 40 میلیارد ریال جذب شده است، اظهار کرد: بخشی از این اعتبار برای طرح توسعه تصفیه خانه هزینه می شود.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز خرداد امسال آغاز شد، افزود: برای اجرا و اتمام این طرح 114 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس قرارداد باید ظرف مدت 24 ماه به اتمام برسد.
محمدی تاکید کرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب سقز اکنون 34 هزار مترمکعب است که با اجرای طرح توسعه، 20 هزار مترمکعب به ظرفیت آن اضافه می شود که برای 20 سال آینده و جمعیت 270 هزار نفر کافی است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان هم در حاشیه این بازدید ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سقز را از پروژه های بزرگ این شهرستان اعلام کرد و گفت: این طرح پیشرفت مناسبی دارد.
امیر قادری همچنین از اجرای طرح آبرسانی به شهرک زاگرس 1و 2 و محله تازه آباد نیز بازدید کرد و افزود: اقدامات خوبی در حوزه خدمات رسانی به مناطق حاشیه ایی شهر سقز انجام شده است.
آرتیکاس اقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان هم در بازدید از سالن ستاد بحران سقز گفت: این طرح چند منظوره با پیشرفت 60 درصد توسط شهرداری در حال اجراست.
سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی ** انتشار: مجید سلیمانی
7249/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.