به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز شنبه در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در شهر مرزی بانه، اظهار کرد: فتنه سال 88 یکی از حلقه های توطئه استکبار علیه نظام اسلامی بود که در قالب آن تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات، انقلاب اسلامی را نابود کنند.
وی با بیان اینکه همه توطئه های استکبار از بدو انقلاب تاکنون به نتیجه نرسیده است، افزود: دشمنان تلاش کردند کارهای ناتمام خود را در فتنه سال 88 به نتیجه برسانند ولی موفق نشدند.
سردار رجبی فتنه سال 88 را برآیند توطئه های استکبار از آغاز پیروزی انقلاب تا سال 88 دانست و تاکید کرد: دشمنان سرمایه گذاری کلانی برای تحقق توطئه های خود کرده بودند ولی با هوشیاری مقام معظم رهبر یو حمایت و پشتیبانی مردم آگاه ایران، شکست خورده و ناامید شدند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به وضعیت اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و گفت: معیشت مردم با مشکل مواجه است بنابراین دولتمردان باید تلاش کنند مشکلات اقتصادی حل شوند.
سردار رجبی با بیان اینکه مردم باید آگاه باشند و مشکلات را ریشه یابی کنند، اضافه کرد: ملت، آستانه تحمل خود را بالا ببرد تا مشکلات اقتصادی بتدریج حل شود.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی با توکل بر خدا و نیروهای انقلابی در برابر توطئه های استکبار پیروز شده است، ادامه داد: نقشه های استکبار برای شکست انقلاب همواره با شکست مواجه شده است.
وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیش از یک هزار میلیارد دلار خسارت مادی به کشورمان وارد شد، اظهار کرد: خسارت های جانی و معنوی این جنگ باعث شد در بخش های مختلف دچار عقب ماندگی شویم.
سردار رجبی یادآور شد: بیش از 50 کشور و ابر قدرت های شرق و غرب در دوران جنگ تحمیلی به صدام کمک کردند اما در این توطئه هم شکست خوردند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: توطئه گروهک های ضد انقلاب برای براندازی نظام در اوایل انقلاب و بعد از آن کودتای نوژه از دیگر حلقه های توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی بود که ناکام ماند.
وی بلوکه کردن اموال کشورمان توسط دشمنان را یکی دیگر از دشمنی های آمریکا با انقلاب دانست و تاکید کرد: تمام توطئه ها با هوشیاری رهبری و مردم آگاه ایران به شکست منتهی شد.
امام جمعه موقت بانه نیز در این مراسم گفت: برای امنیت و حفظ نظام از بدو انقلاب تاکنون هزاران نفر شهید و بسیاری نیز جانباز شدند که باید قدردان تلاش آنان باشیم.
ماموستا جمال کریمی افزود: ملت ما همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده پس مسئولان هم همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بکار گیرند.
وی حماسه 9 دی را تجدید میثاق دوباره امت با ولایت خواند و اضافه کرد: تقلب در انتخابات بهانه مخملی دشمنان برای براندازی نظام بود که با هوشیاری رهبری و حضور در صحنه مردم آگاه ایران با شکست مواجه شد.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی**انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.