به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های امروز نماز جمعه سروآباد با گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی سال 88 افزود: فتنه ای که در این سال به وقوع پیوست، نقشه استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بود.
وی یادآور شد: دشمنان ملت ایران و در راس آن آمریکای جنایتکار قصد داشتند با تحریک احساسات مردم و غیرقانونی دانستن انتخابات، باعث ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور شوند و به نقشه های شیطانی خود دست پیدا کنند.
امام جمعه سروآباد ادامه داد: توهین به مقدسات دینی ملت ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی نقشه استکبار جهانی بود که با خشم و انزجار ملت روبرو شد و ملت ایران زمانی که فهمیدند این یک توطئه جدید از سوی استکبار جهانی است، آگاهانه در برابر این فتنه ایستادند و یکبار دیگر دشمنان را ناامید و مایوس کردند.
وی با بیان اینکه دشمنان باید این واقعیت را درک کنند که ملت ایران پایبند و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستند تاکید کرد: مردم توهین به مقدسات دینی و ایجاد تفرقه و اختلاف را قبول نمی کنند و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و برملا خواهند کرد.
وی اضافه کرد: ملت ایران به این واقعیت رسیده اند که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل دشمنان حقیقی نظام و انقلاب اسلامی هستند و در هیچ زمانی نمی توان به آنها اعتماد کرد.
امام جمعه سروآباد در بخش دیگری از سخنان خود، مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و افزود: بهترین بندگان در نزد خداوند متعال کسانی هستند که به روز قیامت ایمان داشته باشند و تقوای الهی را پیشه راه خود کنند.
وی یادآور شد: سعادت دنیوی و اخروی برای کسانی است که در این جهان کارهای خیر و نیک انجام داده و به خداوند و پیامبرش ایمان داشته باشند و دستورات دینی را اجرا و سایر مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کنند.
وی پنجم دی ماه سالروز استقرار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فرودگاه های کشور به فرمان رهبرکبیر انقلاب را تبریک گفت و افزود: سپاه یکی از مردمی ترین نهادهای نظامی کشور است که منشا خدمات و دستاوردهای بسیاری برای نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 2 شهر، 73 روستا و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک** انتشار: امید بهمنی
7354/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.