به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن به ایرنا مرکز سنندج نمابر شد آمده است: 9 دی یکی دیگر از افتخارات نظام مردمی جمهوری اسلامی است که ملت ایران اسلامی با خروش انقلابی خود، دسیسه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.
این اطلاعیه افزوده است: دولت‌های غربی بویژه دولت مستکبر آمریکا که منافع آنها با وقوع انقلاب اسلامی به خطر افتاد، در چهار دهه گذشته از همه روش های تجربه شده علیه نظام های سیاسی برای براندازی و فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بهره گرفتند.
این اطلاعیه ادامه داده است: این اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شامل فهرستی از اقدامات سخت، نیمه سخت و نرم می باشد که هر کدام از آنها برای پایان دادن به یک نظام سیاسی کافی بود، لکن با عنایت الهی و هوشمندی ملت ایران با همه این توطئه ها مقابله شد و نظام جمهوری اسلامی مستحکم تر شد و موقعیت منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران هر روز برجسته تر شد.
این اطلاعیه می افزاید: دشمن زمانی که در درونی کردن چالش‌های نظام در فتنه سال 78 شکست خورد با بهره گیری از الگوی انقلاب های رنگی، کودتای مدرن سال 88 را از یک دهه قبل طراحی کرد و مترصد فرصتی برای پیاده سازی آن بود.
در این اطلاعیه یادآور شده است: دشمنان قبل از انتخابات 88 و بر اساس اقدامات تئوریک اتاق‌های فکر آمریکایی و اسنادی که به تدریج آشکار شد، به این باور رسیدند که می‌توان با استفاده از تجربه تکنیک‌های انقلاب‌های رنگی و با استفاده از فرصت هیجانات انتخاباتی نظام جمهوری اسلامی را از درون بی ثبات و براندازی کرد.
در ادامه این اطلاعیه آورده شده است: فتنه 88 لشکرکشی اردوگاه باطل علیه جبهه حق، با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجارب نظام سلطه و نفاق داخلی بود و دشمن در سال 88 می خواست با اردوکشی خیابانی، پایه های نظام را هدف قرار داده و سست کند.
این اطلاعیه بیان کرد: در نهم دی 88 عاشورائیان با قیام خود، علیه عاشورا ستیزان اقدامی ماندگار و تاریخی را در تاریخ مبارزات ملت ایران به نمایش گذاشتند و این حضور در سراسر کشور همه سلائق سیاسی و گروه‌های اجتماعی و 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات 22 خرداد را در بر می‌گرفت.
این اطلاعیه ادامه داد: شعارهای یوم الله 9 دی، مشخص کرد که مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند و نشان دادند برای دفاع از انقلاب و نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب در صحنه هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان این بیانیه، ضمن گرامیداشت هشتمین سالگرد آن حماسه عظیم و مردمی و تقدیر از ملت همیشه بیدار و بصیر ایران اسلامی در پاسداری و دفاع همه جانبه از ارزش ها، از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی کردستان دعوت می کند در سالروز این حماسه عظیم در روز نهم دی ماه همراه با دیگر مردم قهرمان ایران اسلامی جلوه هایی دیگر از شکوه و حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته تا بار دیگر یأس و ناامیدی را بر اردوگاه دشمن تحمیل و جشن اتحاد و همدلی را در سراسر این میهن مقدس بر پا کنند.
در تقویم ایران اسلامی 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، مراسم بزرگداشت هشتمین سالگرد این حماسه روز شنبه ساعت 9 صبح در سالن آزادی سنندج و با سخنرانی آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار می شود، نظیر این مراسم در دیگر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.