به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : 15 خرداد در تاریخ ایران اسلامی به عنوان مهد و مبدأ انقلاب اسلامی محسوب می شود و پس از پیروزی انقلاب به منظور توجه هر چه بیشتر به این روز ، تعطیل عمومی اعلام شد.
وی بیان کرد: در سال های اخیر به بهانه کم کردن تعطیلات رسمی کشور ، در مورد حذف تعطیلی 15 خرداد و اخیرا نیز برخی نمایندگان مجلس اظهار نظر هایی کرده اند که البته از برخی نمایندگان تازه کار که از حقیقت 15 خرداد بی خبر باشند انتظاری نمی رود ولی از نمایندگان انقلابی مجلس انتظار می رود با کمال قدرت از این رخداد انقلابی دفاع کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : کفن پوشان ورامین در 15 خرداد سال 42 نقش به سزایی در پیروزی انقلاب داشتند و در این قیام شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام کردند بنابراین مردم این دیار با لغو تعطیلی 15 خرداد مخالفند.
وی با اشاره به تلاش های دولت در رفع مشکلات جامعه گفت: کسانی که در انتخابات از وضع موجود حمایت کردند باید کمک کار باشند و در حل مشکلات و خدمت به مردم پاسخگو باشند .
محمودی گفت : این که عده ای با وجود تمام مشکلات کشور بخواهد با مخالفت ها و انتقادات برای انتخابات آینده کار کنند ظلم به ملت و نظام است.
وی تصریح کرد: همه ما برای دولت که مورد حمایت رهبر معظم انقلاب است برای حل مشکلات جامعه آرزوی توفیق می کنیم و اگر نقدی دلسوزانه ای نیز صورت می گیرد ،برای دفاع از حقوق مردم و حفظ آبروی نظام اسلامی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.