به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی افزود: روز حماسی 9 دی در تاریخ انقلاب روز میثاق با انقلاب و ولایت نام گذاری شده و تعلق به هیچ جناح و گروهی ندارد و همگان در بزرگداشت این روز باید مشارکت و حضوری پرشور و پررنگ داشته باشند.
وی اظهارکرد: دشمنان و معاندان انقلاب که ازحضور پرشور مردم در انتخابات سال 1388 مایوس شده بودند تلاش کردند که شجره طیبه انقلاب را از بین ببرند اما با درایت و مدیریت و صلابت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم در 9 دی تمام توطئه های آنان خنثی و نقش بر آب شد.
امام جمعه گناوه گفت: دشمنان فکر می کنند با شعار و تبلیغات دروغ، می توانند مردم را نسبت به انقلاب و نظام و گفتمان امام مایوس کنند اما بدانند که ولی نعمتان همواره همراه و حامی نظام و ولایت هستند.
وی بیان کرد: مردم این شهرستان باحضور پررنگ و گسترده در بزرگداشت روز حماسی 9 دی باردیگر بیعت مجدد با ارزش ها و گفتمان انقلاب و امام راحل و ولایت خواهند بست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: وحدت و انسجام در برهه کنونی از نیازهای کشور است که در روز 9 دی مردم غیور و سلحشور ایران اسلامی بویژه در این شهرستان به منصه ظهور خواهند رساند.
ضرغام مردانی افزود: فتنه سال 1388 که اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بود حاصل تلاش سالهای دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج کشور بود که برخی ها با بی بصیرتی در این مسیر قرار گرفتند اما با درایت رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در روز 9 دی جواب آنان قاطع داده شد.
وی گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی در مصلای جمعه این شهر بصورت تجمعی و با اجرای چندین برنامه برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.