به گزارش ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی در جمع نمازگزاران جمعه نطنز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که این حادثه را به ترقه ‌بازی تعبیر کردند، گفت: تعبیر این حادثه از سوی مقام معظم رهبری به ترقه ‌بازی نشان ‌دهنده عظمت ایران و ملت برابر افکار پوچ و تهی دشمنان است.
امام جمعه نطنز گفت: آن‌ ها می‌خواستند حرم امام راحل را منفجر کنند و نمایندگان مجلس که خادمان کشور هستند، را به شهادت برسانند ولی به هدف خود نرسیدند و برابر این خواسته آنان، این کار تعبیری جز ترقه‌ بازی ندارد.
وی افزود: حق ریختن این خون‌ ها به گردن آمریکا است که طراح، نقشه‌ ساز و برنامه ‌ریز آن عربستان سعودی است و داعش فرزند ناخلف عربستان و آمریکا خط ‌دهنده آن است.
امینی با اشاره به موضع‌ گیری‌های متفاوت رئیس‌ جمهوری آمریکا نسبت به وقوع این حادثه در ایران ادامه داد: ترامپ از یک طرف با مردم کشور همدردی می ‌کند اما از طرف دیگر می‌گوید حق مردم ایران است.
وی ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی کشور که همیشه برای ارائه خدمات آماده هستند، از افرادی که دست به تضعیف و سرزنش این دلیرمردان می‌زنند، انتقاد کرد و گفت: افرادی که نیروهای امنیت را سرزنش کرده و دست به تضعیف آنان می‌ زدند، اکنون باید استغفار کنند که حق سپاه و نیروهای امنیتی تضعیف آنان نیست.
خطیب جمعه نطنز اظهار داشت: از سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و همه کسانی که توطئه‌های دشمنان علیه این کشور را خنثی می ‌کنند، قدردانی می‌ کنیم و امیدواریم خداوند آن ها را برای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی ما حفظ کند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.