به گزارش ایرنا، رشید قربانی عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان قروه با اشاره به اینکه مدیریت در آموزش و پرورش کاری پیچیده و کم نظیری است، افزود: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد اجتماعی تلقی می شود و یک نهاد صرف اداری نیست بلکه باید ارتباطات اجتماعی داشته باشد.
به گفته وی، باید با کمک اعضای شورای آموزش و پرورش و حمایت دولت در تجهیز منابع این نهاد و ایجاد انگیزه در بین فرهنگیان که همان تکریم و حرمت آنهاست، تلاش شود.
یکی از فرهنگیان شهرستان قروه نیز در این مراسم ضمن انتقاد از تغییر مدیران کارآمد گفت: در کشور، انتخابات با شور و نشاط برگزار شد و رئیس جمهور و فعالان سیاسی شعارهایی دادند و مردم را امیدوار کردند ولی آیا برداشتن مدیران کارآمد به نشاط جامعه کمک می کند؟
محی الدین آیینی افزود: آیا در راستای اهداف ریاست جمهوری است که مدیران کارآمد بدون علت تغییر کنند؟
به گفته وی، یکی از مسائل دنیای مدرن امروز، فضای مجازی است که عرصه پرسشگری را فعال کرده است ولی اگر این پرسشگری بی جواب بماند یاس و ناامیدی در بین مردم ایجاد می شود.
آیینی ضمن انتقاد از اینکه مدیران اصلاح طلب شهرستان در حال از دست دادن پست های شان هستند، گفت: مردم به گفتمان اصلاحات رای دادند و رئیس جمهوری در اولین ستاد فعالان سیاسی کشور تاکید کردند مدیریت کشور بدست کسانی است که به دولت رای دادند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از زحمات حسین الماسی در مدت چهار سال مسئولیت آموزش و پرورش قروه قدردانی شد و جعفر عبدالملکی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
اولین مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه در سال 1320 منصوب شده بود، شهرستان قروه 22 هزار و 145 دانش آموز دارد که در 225 مدرسه با 981 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع است.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.