به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور روز سه شنبه در حاشیه دیدار با کارکنان آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ضمن تبریک روز معلم افزود: تکریم معلمان و فرهنگیان، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است بنابراین احترام به معلم، وظیفه مهم و دینی ما محسوب می شود.
وی عنوان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای جامعه است زیرا محصول این نوع سازمان ها، معلمانی هستند که نقطه آغاز هر تحول و قادرند با دانش و مهارتی که کسب کرده اند چهره سازمان آموزشی را دگرگون سازند.
امام جمعه جیرفت گفت: معلمان هستند که فضای مدارس را به فضای محبت، رشد و بالندگی روح افزا و لذت بخش مبدل می کنند و با انتقال عناصر فرهنگی به نسل نوخاسته و اعمال روش های مناسب تربیتی، موجبات رشد شخصیت کودکان و نوجوانان را فراهم می سازند.
وی جایگاه معلمان را بسیار رفیع برشمرد و افزود: معلم رسول صدق، روشنی و سفیر سعادت و سرافرازی است و در فرهنگ ما معلم آینه تمام نمای عشق، محبت و ایثار است که از سنگر سبز آگاهی و کمال پاسداری می کند.
سه هزار و 800 فرهنگی، کار تعلیم و تعلم 40 هزار دانش آموز را در 425 مدرسه شهرستان جیرفت بر عهده دارند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.