به گزارش ایرنا، سیدمهدی فرشادان با اشاره به اینکه شیوه دولت در حذف یارانه پر درآمدها طبق لایحه بودجه سال 97منطقی نیست، افزود: دولت اقدام شجاعانه‌ا‌ی در حذف یارانه پردرآمدها که حدود 30 میلیون نفر را شامل می‌شود در لایحه بودجه سال 97 انجام داده اما معتقدم روش دولت در این زمینه منطقی نیست.
وی اضافه کرد: بازنگری جدی باید بر روی روش دولت در حذف یارانه 30 میلیون ایرانی صورت گیرد چرا که این روش کارشناسی شده نیست و باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پرداخت یارانه نقدی به همه افراد جامعه به نفع اقتصاد کشور نیست، گفت: مجلس در لایحه بودجه 96 نیز دولت را مکلف به حذف یارانه پردرآمدها کرده بود، اما این کار باید تدریجی صورت گیرد و طوری باشد که تولید و اشتغال نیز رونق پیدا کرده و درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها نیز در این بخش‌ها هزینه شود.
فرشادان اظهار کرد: مجلس با حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد مخالف نیست، اما این کار مشروط به این است که منابع حاصل از آن در جای درست، یعنی در بخش تولید هزینه شده و برنامه‌ای برای افزایش یارانه کم‌ درآمدها نیز پیش‌بینی شده باشد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کمیسیون تلفیق باید توجه ویژه‌ای به موضوع حذف یارانه پردرآمدها داشته باشد و اگر قرار است یارانه پردرآمدها را حذف کنیم، باید کار کارشناسی دقیقی روی آن صورت گیرد.
دریافت و تنظیم کننده: عبدالله رحمانی **انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.