به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله صیدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 2 اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در نواحی و حاشیه شهر مسائل و معضلاتی را برای شهروندان ایجاد می کند و باید با برنامه ریزی های مناسب این مشکلات را رفع کرد.
وی افزود: یکی از مسائلی که به افزایش این ساخت و سازها کمک می کند زمین های قولنامه ای مشکل دار است و در این راستا رایزنی های در جهت رفع مشکل انجام شده و امیدواریم این معضل در آینده نزدیک رفع شود.
شهردار سنندج به مشکلات شهرداری های مناطق نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت در شهرداری های مناطق بدلیل مشکلات فراوان، همواره داری چالش های بزرگی است که با مدیریت صحیح و برنامه ریزی اصولی می توان بر این مشکلات فائق آمد.
صیدی تاکید کرد: کمبود منابع مالی و کاهش درآمد یکی از مهمترین مشکلاتی است که باید مدیران مناطق با برنامه ریزی اصولی و فعال کردن تمامی کدهای درآمدی، این مناطق را از لحاظ کسب درآمد به خودکفایی لازم برسانند.
وی یادآور شد: استفاده از نیروهای با تجربه و توانمند در راس شهرداری های مناطق یکی از مهمترین برنامه های این شهرداری جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان است.
در این آیین از زحمات علیرضا کاظمی شهردار پیشین تقدیر و جلال اصغری به عنوان شهردار منطقه 2 سنندج معرفی شد.
از مهمترین سوابق اجرایی جلال اصغری می توان به مدیر حراست شهرداری و فرمانداری سنندج، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، مدیرعامل سازمان آتش نشانی، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری و عضو دائمی کمیته طبقه بندی مشاغل شهرداری های استان کردستان اشاره کرد.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با جمعیتی در حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه منطقه شهرداری، یک ناحیه و سه ناحیه منفصل شهری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.