به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز چهار شنبه در جلسه الحاق روستای آبگرمو به شهر دوگنبدان گفت: بیش از 475 واحد مسکونی در محدوده این روستا قرار دارد که جمعیتی بیش از یکهزارو 800 نفر در آن ساکن هستند.
وی بیان کرد: از این تعداد واحدهای مسکونی برای بیش از 200 مورد پروانه مسکونی صادر شده و 245 واحد مسکونی دارای قدمت بیش از 10 سال است که فاقد پروانه ساخت هستند.
رحیمی ابراز کرد: بیش از هشت میلیارد ریال تاکنون از سوی دهیاری در این روستا هزینه شده است.
وی ادامه داد: این میزان اعتبار در زمینه جدول گذاری، زیر سازی و آماده سازی معابر، کانال هدایت سیلاب، ساخت 35 دهنه پل فلزی و آسفالت معابر هزینه شد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: 262 نفر از اهالی روستای آبگرمو برای دریافت تسهیلات بهسازی واحدهای مسکونی خود تشکیل پرونده داده‌اند که 186 نفر تاکنون موفق به دریافت تسهیلات از بنیاد مسکن شدند.
وی گفت: 320 متر کانال هدایت سیلاب، 9 هزار و 500 متر زیرسازی، 9 هزار و 100 متر جدول گذاری و 24 هزار و 700 متر مربع آسفالت با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال در این روستا از سوی اداره بنیاد مسکن انجام گرفت.
رحیمی ابراز کرد: همچنین بنیاد مسکن 55 قطعه زمین به ساکنان این روستا واگذار کرد.
فرماندار گچساران گفت: باتوجه به اینکه روستای آبگرمو به شهر الحاق شد شهرداری موظف است بر ساخت سازهای این منطقه نظارت داشته باشد.
رحیمی تصریح کرد: ساکنان آبگرمو باید برای انجام کارهای قانونی و ساخت و ساز و خدمات رسانی به شهرداری دوگنبدان مراجعه نمایند.
روستای یک هزار و 800 نفری آبگرمو در یک کیلومتری شمال شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.
شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد دارای 90 روستای دارای سکنه با بیش از 26 هزار نفر جمعیت است.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.