به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا جمال کریمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بانه افزود: همه مسلمانان جهان وظیفه دارند در مقابل حرکت و برنامه های بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا مقابله کنند و اجازه ندهند که نخستین قبله مسلمین جهان به پایتخت صهیونیست ها تبدیل شود.
وی اظهار کرد: در دههای گذشته هزاران نفر به خاطر حفظ بیت المقدس از چنگال صهیونیست ها شهید شدند و اکنون نیز وظیفه شرعی و دینی همه ما است که نفرت و انزجار خود را از این تصمیم گستاخانه سران صهیونیست نشان دهیم و خود را برای هرگونه مبارزه آماده کنیم.
وی گفت: ترامپ از زمانی که قدرت را در آمریکا بدست گرفته با اظهارات و برنامه های نسنجیده کینه و نفرت خود را نسبت به مسلمانان بارها نشان داده و باید مسلمانان هم در مقابل وی ایستادگی و مقاومت کنند.
ماموستا کریمی در بخش دیگری از سخنانش انتشار اخبار و مطالب کذب فضای مجازی عامل برای تشویش اذهان عمومی عنوان کرد و افزود: پلیس فتا باید کانال های و فضاهای مجازی را که اخبار و اطلاعات کذب و بی اساس را منتشر می کنند بررسی و با آنها برخورد کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پی اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات و اعتراض های گسترده ای در سراسر جهان شکل گرفت و مردم مسلمان شهرستان بانه همصدا با دیگر مسلمانان جهان روز جمعه به خیابان ها آمدند و صدای لبیک خود را به گوش همه جهانیان رساندند.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار:زینب طلایی **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
7469/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.