حجت الاسلام حمید کرمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه گفت: عزاداران حسینی در پیاده روی اربعین بزرگترین دستاورد جهت نمایش شور و شعور حسینی است.
امام جمعه موقت زرندیه گفت: پیاده روی اربعین حسینی تمرین وحدت وانسجام جهان اسلام و شکل گیری فرهنگ واحد دینی و همبستگی مسلمانان در اقصی نقاط جهان می باشد.
حجت الاسلام کرمی افزود: مسلمانان با حضور در این همایش عظیم و نزدیک شدن قلوب عاشقان سید الشهدا به یکدیگر در زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) نقش آفرینی می کنند.
وی گفت:سفر تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه نوعی دخالت آمریکا و تفرقه افکنی بین مسلمانان و مقابله با ایران است و ملت های ازاده باید در خصوص این توطئه هوشیار باشند.
امام جمعه موقت زرندیه اظهار کرد: آمریکا داعش را حمایت کرده است و اکنون خرابی هایی که داعش در عراق به وجود آورده می خواهد از طریق کمک مالی عربستان جبران شود که این به معنای فراهم کردن قلمروی اقتصادی و سود برای عربستان سعودی است.
حجت الاسلام کرمی اضافه کرد:آمریکا از این طریق می خواهد نفوذ سیاسی خود را برمنطقه سنی نشین عراق افزایش دهد و در مقابل ایران، قلمرونفوذ در عراق برای خود مهیا کند.
امام جمعه موقت زرندیه به حمایت عربستان از استقلال طلبی کردستان عراق اشاره داشت و گفت: کسب موفقیت های اخیر ارتش عراق در باز پس گیری شهر کرکوک باعث شده تا مقامات اسرائیلی احساس خطر کنند و این منافع نفتی اسرائیل را که روزانه 200 هزار بشکه نفت به رژیم صهیونیستی تحویل می شود به خطر اندازد.
همچنین با حضور حاجی پور رئیس دفتر نمایندگی شورا ی سیاست گذاری ائمه جمعه در استان مرکزی و جمعی از مسئولان زرندیه آیین تکریم حجت الاسلام حسن باقری امام جمعه سابق شهر زاویه و معارفه حجت الاسلام سلطان زاده به عنوان امام جمعه جدید این شهر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
شهرستان زرندیه با مرکزیت شهر مامونیه و جمیعت 64 هزار نفر دارای 2 بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه ،پرندک ،زاویه ،خشکرود ورازقان است که در چهار شهر آن نماز عبادی ،سیاسی جمعه اقامه می شود.
6013/4896خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.