به گزارش خبرنگا ایرنا، سردار محمد عبدالله پور روز جمعه در دیدار با جمعی از اقشار بسیج گیلان در رشت با بیان اینکه سپاه فرزند ایران اسلامی و سرباز ولایت فقیه است، اظهار کرد: از محبت و پیام‌ها، دیدارهای حضوری و بیانیه های اقشار مختلف مردمی و مسئولان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر یاوه‌گویی‌های رئیس هیأت حاکمه آمریکا تشکر می‌کنیم.
وی با بیان اینکه دشمن از پاسدار ملت ایران وحشت دارد، افزود: در حالیکه در منطقه شاهد درگیری و جنگ هستیم اما امن‌ترین کشور منطقه، جمهوری اسلامی ایران است و این مسئله محقق نشده جز با تلاش، اتحاد و برادری سپاه، ارتش، بسیج، ناجا و ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی که باید قدر آن را بدانیم.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ملت ایران اسلامی، بیرق دار مردمی‌ترین و آزادیخواه‌ترین و الهی‌ترین حکومت هستند و آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران در منطقه خشمگین، ناراحت و وحشت‌زده است.
سردار عبدالله‌پور با اشاره به ساختار بودجه آمریکا برای براندازی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: میلیون‌ها دلار آمریکا هزینه نفوذ در جمهوری اسلامی ایران می‌شود که با درایت فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری سپاه و سایر مراجع امنیتی، آمریکا در نقشه نفوذ موفق نبوده است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا شیطان بزرگ و عامل ناامنی و خشونت در جهان است، تاکید کرد: ترامپ آبرویی برای آمریکا در مجامع جهانی و نزد ملت‌ها نگذاشته و البته او با فرافکنی در مورد ایران و خاورمیانه تلاش می‌کند تا ذهن‌ها را از موضوع درماندگی و ورشکستگی ایالات متحده به سمت مسائل غیرواقعی و بحران‌سازی شده سوق دهد تا از طرفی نیز بتواند بازار فروش سلاح آمریکا را به عنوان یکی از بزرگترین صنایع آمریکا رونق دهد.
فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به عزم ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بدانند که ایران از تهدیدها، فرصت‌سازی کرده و امروز جمهوری اسلامی ایران ابرقدرتی در منطقه و جهان اسلام بوده که خار چشم دشمنان اسلام و مایه امید ملت‌های آزاده جهان است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا بارها از اراده و عزم ملت ایران اسلامی شکست خورده، اظهار کرد: ملت همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و است و با روشنگری مقام معظم رهبری و نقشه راه ترسیمی معظم له، همواره در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت می‌کنیم.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.