معاون پژوهشی دانشکده منابع طبیعی دانشکاه کردستان گفت: نقش و جایگاه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان به لحاظ پژوهش و فناوری به نسبت دیگر دانشکده ها بسیار سرآمد تر و برتر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دارند روز شنبه در آیین افتتاحیه مراسمی که به مناسبت هفته پژوهش در آمفی‌تئاتر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان برگزار شد، افزود: وزارت‌علوم هر سال هفته‌ای تحت عنوان هفته پژوهش در نظر می‌گیرد اما دانشگاه‌ها برای شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر زودتر از موعد مقرر که ۲۱ تا ۲۷ آذرماه است اقدام به برگزاری همایش می‌کنند.

وی اظهار داشت: شعار مطرح شده این هفته، پژوهش تقاضا محور و تجاری‌سازی فناوری و زیربنای تولید و اشتغال است از این جهت پیش رفتن به سمت تجاری‌سازی پژوهش و فناوری بر اساس تقاضا را محور و رویکرد وزارت علوم تعیین کرده است.

دارند، شکل‌گیری و ایجاد انگیزه در پژوهشگران را هدف اصلی این همایش برشمرد و گفت: در این راستا دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان از تاریخ ۴ تا ۸ آذر به تجلیل و قدردانی از پژوهشگران نمونه نیز در جهت ایجاد شوق و انگیزه بیشتر برای فعالیت گسترده تر می پردازد.

معاون پژوهشی دانشکده منابع طبیعی کردستان عنوان کرد: نقش و جایگاه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه کردستان به لحاظ پژوهش و فناوری نیز به نسبت دیگر دانشکده‌ها بسیار سرآمدتر است و عمده دلیل آن خروجی بیشتر در این حوزه با کمترین هزینه و خرج است و در این راستا مسئولان این دانشکده برای ارتقای بیشتر جایگاه این دانشکده نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.