به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، منصور غلامی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی استادیوم علمی دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: پروژه ساخت این مجموعه علمی در سال 89 آغاز شده و در زمان ریاست زلفی گل تلاش بسیاری برای دریافت مجوز و طراحی‌های انجام شده است.

وی افزود: اگر چه این پروژه در سال 89 کلنگ‌زنی شد اما مراحل جذب و تخصیص اعتبار برای این پروژه در سال‌های 92 و 93 به دلیل وضعیت اقتصادی کشور با مشکل روبه‌رو شد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان بیان کرد: وزارت علوم، فناوری و تحقیقات به دنبال بازنگری در  پروژه استادیوم علمی بود که با تلاش همکاران، مسئولان و نمایندگان استان این طرح مجدد احیا شده و در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در سال 95 یک میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت که امیدوارم در سال‌های آینده نیز اعتبار کامل پروژه از سوی وزارتخاته تخصیص یابد تا ما در سال‌های آینده شاهد افتتاح فاز اول پروژه باشیم.

غلامی اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در سه فاز و در  مساحتی به اندازه 31 هزار و 709متر مربع آغاز شده و به صورت مرحله‌ای براساس اولویت‌های کاربردی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در ابتدا فازاول پروژه شامل سالن‌های جلسات و همایش و در مراحل بعدی موزه، آمفی‌تئاتر، نمایشگاه، مجموعه ورزشی و در نهایت نیز فاز اسکان ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625219
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.