فریدون یاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سوخت بین ساکنان مناطق شهری و روستایی شهرستان سرپل ذهاب توزیع شد.
وی با بیان اینکه با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته روند سوخت رسانی به مناطق زلزله زده با جدیت و تلاش کارکنان پخش منطقه کردستان ادامه دارد گفت: این محموله دومین کاروان سوخت رسانی ارسال شده به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است.
وی یادآور شد: در محموله اول ارسال سوخت به مناطق زلزله زده، بیش از 90 هزار لیتر نفت سفید و 160 کپسول گازمایع 11 کیلویی در منطقه دشت ذهاب و و روستاهای این منطقه به صورت رایگان توزیع شد.
یاسمی با اشاره به گستردگی منطقه توزیع سوخت ارسالی اظهار کرد: هرکدام از نفتکش های ارسالی از کردستان با مسئول فروشندگی روستاهای مورد نظر در مناطق زلزله زده هماهنگ و نسبت به تحویل سوخت به ساکنان اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه استان کردستان به عنوان استان معین بازسازی مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی و روستاهای حومه آن انتخاب شده است افزود: این شرکت با برنامه ریزی و جدیت تمام، آمادگی کامل برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز برای ارسال به این مناطق را دارد.
هم اکنون در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG وجود دارد.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به بزرگی 7،3 ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان استان های غربی کشورمان را لرزاند و علاوه بر ایجاد خسارات مالی موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان در این مناطق شد.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بود.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار: امید بهمنی
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.