به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال خوب مردم از نمایشگاه های قبلی و فعالیت هنرمندان خوشنویس بیجار ضرورتی ایجاد کرد تا نمایشگاه کتاب با بیش از پنج هزار عنوان در زمینه های مختلف بعد از 2 ماه از برگزاری نمایشگاه قبلی و نمایشگاهی از آثار هنری خوشنویسان برتر بیجار به صورت همزمان برگزار شود.
وی در خصوص ویژگی های خاص نمایشگاه کتاب اظهار کرد: فروش کتاب در نمایشگاه با 50 درصد تخفیف صورت می گیرد و پنج هزار عنوان در زمینه های آموزشی، علمی، فلسفی، داستان، کودکان و عمومی توسط ناشران برتر کشور برای علاقه مندان ارائه می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیجار گفت: عرضه و نمایش عمومی بیش از 25 اثر فاخر هفت هنرمند خوشنویس اهل شهرستان بیجار با موضوعات متنوع نیز یکی دیگر فعالیت های مهم و هنری این هفته است که نمایشگاه آن در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه مندان و هنرمندان است.
وی با اشاره به تقارن دهه وقف با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی گفت: یکی از موضوعاتی که هنرمندان شهرستان را به خلق آثار آن تشویق نموده است، بحث مهم و معنویی وقف و تأثیر آن در جامعه می باشد که در این نمایشگاه آثار زیبایی با موضوع وقف، برای بازدید علاقمندان ارائه شده است.
سلطانی اظهار کرد: سایر موضوعاتی که هنرمندان خوشنویس شهرستان به آن پرداخته اند، شامل ادبیات مذهبی براساس آیات، روایات، احادیث و ادبیات فاخر ایرانی است.
7350/6108
خبرنگار: سید باقر سبحانی**انتشار دهنده: امید بهمنی
برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.