کیوان فرهمندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا نواقص بهداشتی را دلیل پلمپ این آرایشگاه ها عنوان کرد و افزود: تمامی آرایشگران شهر در خصوص رعایت قوانین بهداشتی، تجهیزات استریل، محیط سالم آرایشگاه و عدم انجام اموری چون تاتو، خالکوبی، سوراخ کردن گوش، آموزش داده و توجیه و متعهد شده بودند.
وی اظهار کرد: بانوان ضمن مراجعه به سالن های آرایشی و زیبایی قابل اعتماد، از سلامتی مواد مصرفی آرایشی و بهداشتی اطمینان حاصل نمایند تا سلامتی آنها در معرض خطر قرار نگیرد.
فرهمندی اضافه کرد: با توجه به اینکه سالن های آرایشی و زیبایی از جمله اماکن عمومی بانوان در شهر است، مرکز بهداشت ماهانه به صورت دوره ایی و منظم از این اماکن بازدید می کند.
وی با بیان اینکه 95 واحد آرایشگاه زنانه در کامیاران وجود دارد گفت: وضعیت بهداشتی و استفاده از مواد آرایشی استاندارد و دارای تاریخ مصرف این اماکن در طول سال رصد می شود و در صورت تخلف با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس شبکه بهداشت کامیاران از بانوان خواست که ضمن مراجعه به سالن های آرایشی و زیبایی قابل اعتماد، از سلامتی مواد مصرفی آرایشی و بهداشتی اطمینان حاصل کنند تا سلامتی آنها در معرض خطر قرار نگیرد.
وی از شهروندان خواست برای ارتقای سلامتی خود و جامعه هر گونه تخلف بهداشتی را به سامانه رایگان 1490 یا 190 گزارش کنند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.