مدیرکل کمیته امداد کردستان ظهر امروز همراه مسئولان و روابط عمومی این نهاد از دفتر خبرگزاری ایلنا در سنندج بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رسول شیخی‌زاده در این بازدید ضمن تشکر از انعکاس و پوشش اخبار مربوط به محرومان جامعه و فعالیت‌های امداد به عملکرد هفت‌ماهه نخست امسال امداد اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای یک‌هزار و ۲۳۶ نفر با پرداخت ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و مشاوره و استعداد سنجی ۳۰۰۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال و نیز آموزش فنی و حرفه ای و کار آفرینی به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از جمله اقدامات صورت گرفته در امداد است.

وی ساخت ۱۱۲ واحد مسکن روستایی و ۸۶ واحد شهری را دیگر اقدام انجام شده مهم امداد برشمرد و اظهار داشت: ۵۶۵ مورد تعمیرات و احداث سرویس بهداشتی و همچنین هزینه کرد ۳ میلیارد تومان در هفت ماهه نخست امسال در زمینه تامین مسکن محرومان، رهاورد امداد در حوزه مسکن بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان پرداخت ۱۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان کمک معیشت به ۴۵ هزار خانوار و نیز ۷۶۵ موظهر امروز با چند از مسئولین و روابط عمومی رد کمک به امر ازدواج به ارزش یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان را از اقدامات مهم امداد در بخش حمایتی ذکر کرد.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: پرداخت ۲ هزار و ۱۸۴ مورد وام ضروری نیازمندان به ارزش هفت میلیارد تومان و ارائه خدمات تحصیلی به ۹ هزار نفر به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدام انجام شده امداد محسوب می شود.

مدیرخبرگزاری ایلنا در کردستان هم در این بازدید به بیان گزارشی درباره رویکرد و نحوه فعالیت این رسانه در استان پرداخت و گفت: خبرگزاری ایلنا همواره نگاه و رویکرد منصفانه‌ای نسبت به رویدادهای مختلف داشته است.

اقبال رضایی اظهار داشت: این خبرگزاری در انعکاس اخبار در حوزه‌های مختلف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.