به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل زندان گیلان به ایرنا، حمید حسینی در بازدید رییس کل دادگستری استان به همراه هیات همراه از زندان ضیابر برنامه های اصلاحی و تربیتی را درکنار اشتغال نقطه عطفی بین بازگشت زندانی بعد از آزادی در جامعه و استحکام خانواده وی در اجتماع دانست.
وی اضافه کرد: توسعه و ایجاد کارگاه های متعدد صنعتی و آموزشی، توسعه فعالیتهای اصلاحی و حل مشکلات قضائی زندانیان از اهم برنامه هایی است که از چند سال گذشته در زندانهای استان آغاز شده و با ارتباطات خوب مقامهای قضایی استان و حمایت همه جانبه رییس کل دادگستری ، می توان نتایج آن که کاهش بازگشت مجددزندانی به زندان است را شاهد بود.
وی ادامه داد: با فراهم نمودن زمینه های اشتغال برای زندانیان و خانواده آنان ، ایجاد واحدهای تولیدی و مساعدت از طریق تفاهمنامه با ادارات فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی و کاستن از مشکلات آنها می توان از آسیب های جدی اجتماعی و خانوادگی از قبیل طلاق و سایر معضلات پیشگیری کرد.
حسینی تصریح کرد: رویکرد ما در زندان ها اشتغال است و می بایست ترتیبی اتخاذ کرد تا هر زندانی در زندان بتواند در کنار برنامه های اصلاحی و تربیتی مهارت یک حرفه را کسب نموده تا چتری امن برای خود و خانواده بعد از آزادی مهیا سازد.
دریافت خبر: سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.