علیرضا منتشلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به تصمیم مدیریت بحران استان و پایش انجام شده از طریق اداره کل محیط زیست کردستان که قبل از ظهر امروز صادر شد به علت پدیده گرد و غبار، ناسالم بودن وضعیت هوا و تاثیر منفی آن بر سلامت افراد به خصوص دانش آموزان تمامی مدارس هفت شهرستان استان تعطیل است.
وی افزود: بر اساس این تصمیم تمامی مدارس نوبت بعد از ظهر شهرستان های سنندج، سقز، مریوان، سرو آباد، کامیاران، دهگلان و بانه در نوبت بعد از ظهر امروز تعطیل است.
موجی از گرد و غبار از چند روز گذشته وارد آسمان غرب کشور شده و که این موج استان کردستان را تحت تاثیر قرار داده و با کاهش دید افقی مشکلات را برای مردم ایجاد کرده است.
کژال حبیب زاده رئیس اداره امور آزمایشگاهی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان آلودگی هوای سنندج صبح سه شنبه از رسیدن آلودگی هوا به 9 برابر حد مجاز (500 شاخص آلودگی هوا) و قرار گیری در وضعیت خطرناک خبر داد بود
در سال تحصیلی جدید (97 - 96) 285 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند که 151 هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان دوره ابتدایی تشکیل می دهند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.