به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علیرضا کاظمی در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی و فرمانده راهور کردستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت، اظهار کرد:حضور نیروی های انتظامی در سطح شهرهمواره مایه دلگرمی شهروندان و یادآور آرامش و امنیت است.

وی افزود: شعار حافظ جان و مال و ناموس شهروندان یکی از شعارهای کلیدی نیروی انتظامی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم انتظامی این شعار تحقق یافته است.

سرپرست شهرداری سنندج عنوان کرد: ایجاد رابطه گرم و صمیمی نیروی انتظامی با مردم و همچنین برنامه ریزی صحیح و مدون باعث شده است که نیروی انتظامی بتواند در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه های خود به خوبی عمل کند.

وی اعلام کرد: پیشگیری از وقوع جرم، برقراری امنیت در سطح جامعه، مبارزه با مواد مخدر، انجام فعالیت های فرهنگی و تامین امنیت مرزها را از جمله اقدامات مثبت و شاخص نیروی انتظامی نام برد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به شهروندان آماده هرنوع همکاری با نیروی انتظامی است و امیدواریم در سایه تعامل و همفکری این دو دستگاه که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بتوانیم موجبات توسعه، رفاه، آرامش و امنیت سطح شهر را فراهم کنیم.

در این دیدار اعضاء شورای شهربرخی از مشکلات شهروندان را با فرماندهان انتظامی استان در میان گذاشتند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 762781
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.